Kızlar pazartesi doğum yaptım bebeği her emzirmeden önce göğüs ucumu sütümle ıslatıyorum daha sonra hafif sütümle nemli kalsın kurumasın diye buzdolabı poşeti kullanıyorum ama ona rağmen yara olacak gibi çok acımaya başladı zeytinyağı ile yumuşattım ama oda bebeğimin midesini bulandırdı oda olmadı başka neler yapabilirim acil yardım lütfen silikon göğüs ucu koruyucu aldım ama o işe yarar mı nasıl kullanacam bilmiyorum 🤷🏻♀️