shawty8876 filikkk balla benimde bat 9-10 ama bugün catlamadan sonra 10. Gündeyim test yapsam cıkarmıki 😇
filikkk shawty8876 ben bu ay ovulasyon testi ile ilerledim normalde 26 sı gösteriyordu uygulama ama 25 inde çatladı yumurta 11.gün ile böyle çıktı dün yaptım çıkmamıştı
senos15 filikkk canım tebrikler gebesin laboquick yanıltmaz benimde böyleydi şimdi 8 haftalık olcaz neredeyse hayırlı olsun 🥰😍🥳
mutlulukmevsimi filikkk bende bu markayla öğrendim yanında da predictor erken gebelik testi yapmıştım. Var gibi duruyor Allah kucağınıza sağlıkla almayı nasip eylesin 🤲🏻