Bu ayda yok galiba tükendim burda benimle bekleyenler hepsinin hamile kaldın çocuğu oldu . Benim hala olmadı . 1 evladım var ikinciyi istiyoruz ama 1 buçuk sene oldu olmadı . Yaşım 34 tükendim ya ne olacak bilmiyorum. Belirti yok 30 Ekim çatlamaydı bu gün 6 yada 7. Çatlamadan sonra belirti yok neden bilmiyorum . Sizin belirtilerinlz ne zaman başladı . Benim için dua edin lütfen Allah rıza için dua edin yaşım da geçiyor . Kafayı daha çok takmaya başladım . Eşim tüp bebeğe yanaşmıyor . Doktora bile gitmiyor olur ya olur ya deyip duruyor . 😭😭😭