sunbloom123 Gebelik şekeri olup beslenmeniz nasıl oluyor akşam yemeği saat kaçta yiyosunuz ara öğün 21.00 gibi yapıyomusunuz ufak bi atıştırmalık gibi yani sabaha açlık şekeri yüksek çıkmasın diye
Deletedmom_297 sunbloom123 akşam 7 ve 8 son yemeğimi herim ara öğün yapmam ara öğün gece iekeri çıkarıyor bende .
sunbloom123 Deletedmom_297 bende ara öğün yapmıyordum ama uzun süre açlıkda şekeri yükseltebiliyo dendi o yüzden 21.00 gibi bir salatalık 2 zeytin şeklinde bişe atıştırıyorum sizin kaç aralıklarda çıkıyor açlık şekeriniz ve kaçıncı haftadasınız