Kızlar merhabalar ben 4 aylık bebeğimi kaybettim temmuzda normal düşük oldu doktor 1 regli korun dedi ben Ekim ve bu ay dahil hep yumurtlama günlerini görmeme rağmen ovülasyon testinde değerlendiremiyorum istemiyorum gene hamile kalamıcam gene negatif görcem diye çok korkuyorum gene bebeğimi kaybetcem diye korkuyorum aslında hamile kalmak istiyorum ama o kadar umutsuzum ki değerlendiremiyorum ya yapamıyorum napıcam terapi alıyorum ama hala bu korkular umutsuzluklar gitmedi içimden lütfen bana bir yol gösterin