ozgenurd yaşın cok genç cok yaş almış bırı olsaydın vakıt kaybetmeyın derdım 26 daha yolun başı sayılır bır kaç ay daha bekle derım sonra gidersin eşinle sen hormon o ise sperm kontrolu yaptırır o zaman hareket edersınız bak ben 1 yıl gectı tam 1 ncı yılımda hamıle kaldım hatta evlılık yıldönümümuzde duşunebılıyormusn hem ben 29,30 arasıyım oyle düşün umarım tez zamanda ummadıgın bır ayda tabı yakın bir ayda senınde kalbındekı niyet olur derim karamsar olma hiçbir vakıt dogru beslen hamurdan aşırı şekerden de uzak dur şansın bol olsun en kısa zamanda da buraya sevinç naraları atcagın bir blogun olur umarım🤲🤲🤗👍