bektastugce ablalarım günaydın ilk gebelik 22 haftalık hareketlerini hissedemiyorum normal midir acaba aranızda bu durumu yaşayan varmı?
QueenBahar_ bektastugce Günaydın canım İlk gebelikse çok normal geç hisetmen Ben ilk gebeligimde çok geç hissetim
Cicilininkini bektastugce ben 23haftamdaym bende ent hissetmiyorum hala aksamları ara ara hissdder oldum yeni yeni canım 4.gebelik olmasına ragmen
Gnl54 bektastugce ilk gebelik gayet normal ilkinde beNde 23 haftalik hissetim bu üçüncü 16 haftada hissetmeye başladım simdi 23 olduk yerinde durmuyor
QueenBahar_ bektastugce yok canım ya hiç korkma Ara sıra uzan göbeğin üstüne vesikalık fotoğraf koy bak o fotoğraf oynuyormu Belki oynuyorsa sen farkında değilsin 💛🤍
bektastugce Yakamoz20 hiç bilmiyorum ki ablacım ilk gebelik ya bide ney nasıl oluyor hiç bi bilgim yok ama detaylıya girdim
bektastugce Cicilininkini aa genelde herkes ilk gebelikte geç hissediliyor diyodu ablacım demekki fark ediyormuş kişiden kişiye çok teşekkür ederim ablacım
Cicilininkini bektastugce her hamilelik bir olmaz ki ben de ilkimde cok erken hissetmiştim ablam allah saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin
Dmlirmak bektastugce ay ben seni yerim bu duygular okdr tatlı ki merak etme hareket ediyordur ama hissetmeye bilirsin o haftalarda çoğu zaman uyuyor minikler bide hareketleri tam sert olmadığı için etse bile hissetmeye bilirsin korkma 😍
bektastugce Dmlirmak ablammmm çok teşekkür ederim sizi de böyle rahatsız ediyorum kusuruma bakmayın lütfen ister istemez çok korkuyorum 🥹
Dmlirmak bektastugce kız ne kusuru ne rahatsızlığı estağfurullah tabiki soracan arastirican bakacan anneliğin en güzel yanı bu 😍 can taşıyorsun. Sağlıkla gelsin minişin inşallah 🤲 bu arada abla demene takıldım yaşın kaç 😂
aboutbehis bektastugce O nasil hareket ediyordur da sen hissetmiyorsundur🤍🥹 Buyuk ihtimal senin bebeginin esi öndedir gayet normal buyudukce hissetmeye baslarsin☺️