İkiz gebelikler genelde 35.36 haftalikken alınıyor dedi doktorum bide ben ilk bebeğim sezeryan olunca 35 haftalikkenken gun verebilirim dedi pazartesi gunu ramdevum var bakalim heersey o zaman belli olacak ben kendimde alinmalarini istiyorum artik aslinda gunu gunune gelmeleri daha iyi ama ben gercekten cok yoruldum agrilardan kasilmalardan yuruyememekden uyuyamamakdan bilmiyorum kizlar hayirlisi be kolayi hangisi ise rabbim bizlere onu nasil etsin 🥲