Deletedmom231 Kesinlikle. Yalnız şunu farkettim son günlerde bebek göbek deliğimin hemen sağ veya sol tarafına poposunu dayayıp ittiriyordu kendini öne doğru. Sanırım kendine daha fazla yer açmak istiyor🤷🏼♀️😅 Bu baya hızlandırdı çatlakların yürümesini. Baktım elimden birşey gelmiyor oturup ağlamak yerine ' aç annecim kendine yer ittir ittir ' tarzında dalgaya vurmaya başladım😬 Nst'ye hiç girdiniz mi bilmiyorum ama ben nst deyken güldüğümde, konuştuğumda tam o anda bebeğin kalp atışlarının hızlandığını kendi gözlerimle gördüm. Yani aslında tahmin ettiğimden daha da fazla etkilendiğini gördüm ruh halimden. Hiçbir şey bebeklerimizden önemli değil varsın haritaya çevirsin vücudumuzu önemli olan onların mutluluğu💙 Hiç bir olumsuzluk etkilemesin onları. Hep gülün ne olursa olsun gülümseyin moralinizi hiçbirşeyin bozmasına izin vermeyin🌺