Ben 33+3 üm 20 haftalıkdan beri benim oluyor nişan öyle birşey değil vajinal mantar akıntısı bu ben özele gidiyorum nioale yağı kulanıyorum çamaşırlarımı ayrı yıkıyorum makineye atmayın soda arap sabununda yıkayın kaynar suyla sonra yapdan damlatın ütüleyin işe yarıyor ilaç kulanımı ağır oluyor mecbur kalmadınız sürece kulanmayın