merakvetas benim eşimin kardeşinde taşıyıcılık çıkmıştı. Bunu duyunca evlendikten sonra eşime sonra da bana yaptırdık. En başından önlem almak istedik şükür bir şey çıkmadı. 3 sene önce yaptırdım ben o zamanlar bu kadar firma yoktu. Arkadaş tavsiyesiyle yaptırdım eurofinste. Eve gelip kan aldılar bir ay sonuç bekledik. Aradılar kanla ilgili sorun çıktı diyip yeniden kan aldılar. Dedim madem öyle neden tek tüp aldınız yani. İki buçuk aya yakın sonuç bekledik ve çok stres olmuştum o dönem bir sorun mu var diye. Daha sonra arkadaşlarımın bir kaçı genokstan yapıp memnun kaldı. Doktorumun da önerdiği firmalardan olunca direkt onu seçtim ben de. Siz de iyi ki yaptırmışsınız gerçekten çok önemli konular, başınız sağ olsun🥺 amin canım inşallah🥰