busu1 yani ileri derece bir enfeksiyon varsa evet zararı olabiliyor ama korkma yani bunu doktorunla paylaş. Zaten hamilelikte kullanacağın bir ilaç veriyor antibiyotik onu kullaniyorsun geçiyor. Hamilelikte vajinal enfeksiyon çok kolay olunuyor ve herkesin maalesef muzdarip olduğu bir durum. Korkma yani sadece erteleme ihmal etme doktoruna söyle tedavi etsin.