Bende gecen bu yüzden gittim acile. Carpinti beni bitirmişti 105den aşağı inmedi kalp atisim. Normalde nabzim yavaş ama bu çok rahatsız etti. EKG de çok dalgaliydi. İki serum taktılar. Bir dünya kan testi yaptılar. Serumlarla topladm baya. Doktor sıvısiz kaldıysan da olur su içmeye özen göster dedi . Ama ara ara hala oluyor neden bilmiyorum