Halime34 öncelikle allah sağ salim kucağına aldirsin inşallah canım. Ben ilk doğumumu normal yaptım şimdi 2.ye hamilieyim allah nasip ederse yine normal istiyorum fakat bebiş dönmez vs gibi problem olursa maalsef belden uyusmak istemedigim icin komple bayilmayi tercih ederdim zaten ondada yarim saatte uyaniliyor diyorlar. Hakkında hayırlısı olsun belden yapilan igne omur boyu agri yapiyor diyor çevremdeki herkes o yuzden ben normalde bile epidural yaptirmadim