elizaaaa mecburi değil canım ama yapılması lazım bence iki çocuğumda da yaptım ilkinde devlette yapmıştım ama randevu çok geç bulmuştum bu sefer özelde yaptırdım 22-24 haftaları arasında yapılıyor yani bebekle ilgili en detaylı herşeyi görüyorlar söylüyorlar organlarında bi anomilik mi var cinsiyet vs kesin sonuç oluyor