Şu anda 9. Hafta gebeyim. Radyasyondan ne kadar kaçmaya çalışsam da sürekli elimde telefon var. Ayrıca işim gereği günde 8 saat bilgisayar başındayım. Bilgisayarın telefondan daha masum olduğunu duydum ancak sizlerin de bu anlamda sürecini merak etmekteyim.