Kahvedelisi Normal olacak benim ki ama hastane odasını süslemek istiyorum ama sancı ya gece gelirse diye düşünüyorum gündüz gelse iyi olurdu ama bu belirsizlik çıldırtıyor beni ve normal doğumda da hiç kalmıyorsun bile
Zelis_ozdrgn Kahvedelisi evet canım bende o düşünce içindeyim aldığım şeyler boşa giderse süsleyemezsem diye de düşünmüyor deilim🤦♀️
bebek308_ Kahvedelisi vala benimki sezeryan olacak 22+3 olduk ben şimdiden kapı süsü çukulata magnet kolanya fln aldım tülümde zaten evde var balonlar fln da aldım her halukarda normal doğumda olsa bence süslemeleri kendiniz yapacaksanız sonrasında güzelce yapabilirsiniz diye tahmin ediyorum
Havin49_ Kahvedelisi bence normal doğum için değmiyor ya evinizde oğlunuzun kapısını süsleyebilirsiniz bide bence lohusa yeni doğum yapmış haldeki kadın hastane ziyaretine çok yakınlar olmadığı süre anne kaynana abla kardeş görümce bunun dışında gelmeneşi
bebeklerim__ Kahvedelisi ay ben doğurup defteri kapattım canim hshshshs.ya senin düşüncene kalmış eger cok hevesin varsa yaptır tabi ama sen doğumdan çıkacaksın ister istemez halsiz olacaksın. Bebe sürekli meme uyku sen dinlenme derdinde olacaksın. Gelenler görse ne görmese ne. Evini süslesen3olmas mi baska bi akim başlatms olursun. Jsjsjs yanlış anlama anladığım kadarıyla sende kararsizisn