ozg_49 baba adı dede adı koyan duydum da kendi ismini koymak isteyeni ilk defa duyuyorum eşimin adını beğenmiyorum kendisi de beğenmiyor çok seviyorum kendisini ama annesi o hatayı yalmış o ismi koymuş bende kendi oğluma kıymam güzel isim de olsa koymam