Merhaba hanımlar bugün çok üzgünüm doktora gittim tek yumurta ikizime hamileyim doktor transfüzyon sendromu olabilir diyor birinden öbürüne kan gidiyor sa bi ay sonra İstanbul’a gidip o damarı yakman lazım diyor hanımlar başına gelen var mı çok korkuyorum