amamoms Ocean Inositol kullanıyorum fakat günde kaç tane içilmesi gerek 1 içiyorum fakat yetersizmiş gibi düşünüyorum
bozken amamoms poliversin kullanmıştım bende doktor ilk zamanlarda bir tane demişti sonra günde 2 keze çıkardı isterseniz doktor görüşüne göre hareket edin daha sağlıklı olur
Fatmanur1141 amamoms benim doktorum Nates Q-Plus ve pikofol kullandırtmıştı. Ikiside günde 1 kez. Memnunum. İçerikleri güzel öneririm.
BlueLuna Ben 1 aydir inositol takviyesine basladim ama uzun suredir duzenli olan reglim bu ay gelmedi ve yumurtam da catlamadi. Boyle olmuyordu hic anlamadim. Duphaston verdi doktor regli baslatmak icin ama surekli mi kullanicam napicam hiçbir sey demedi.
amamoms BlueLuna bende başlayacağım. Normalde regl kanaması bitince 14 gün sayıp 14. Gün içmeye başlanıyor 10 gün içip kesiyorsun içmeyi. Benim 2 aydır kanamam hiç durmamıştı o yüzden bana direkt başlattı 14. Günü bekleme şansım olmadıgı için. 3 ay ile başlayalım demişti, 3 ay kullanacaktım ben. Muhtemelen reglin gelmediği için ilk ay sana da 14 gün saymadan başlatır, diğer ay regline göre içeceksin
BlueLuna amamoms Peki ya yumurta catlamamissa 14. gunde? Onu nasil anlayacagiz. Cunku Duphaston’a basladiginda yumurta catlamasa da luteal faza geçiliyor.
amamoms BlueLuna o kadarını bilmiyorum vallahi 🤣 doktor bana ilacın kullanım şeklinin bu olduğunu söyledi, zaten regl düzensizliği varsa ilacın ilk kullanım amacı onu düzenlemek, ilk başlarken kanama uzadıysa veyahut gelmedi ise direkt ilaca başlatıyor yumurtlama hesabına göre başlatmıyor. Her kadının yumurtlama günü farklı olduğu için sanırım kabadüzen denilen şekilde ortalama 14. Günü ele alıyorlar bence
BlueLuna amamoms Ay ne zormus bu isler ya. Zaten yillar sonra duzene oturtmustum ne güzel, stresten yine bozuldu 😅 Kafasindan atip oluruna birakanlar en guzelini yapiyor da bakalim biz nasil yapabilicez 😄
amamoms BlueLuna hiç sorma bacım ahaha bende bide kortizol yüksekliği var hormonum yüksek stres hepten tavan bende 🤣
iremgurel Bana inositol önerdi günde 3 kez venatura marka aldım kullanıyorum. Bunun dışında balık yağı, d vitamini, berberin, Kurkumin ve koenzim q10 başladım
amamoms iremgurel ayy ben inositol içmeyi bile unutuyorum bazen bütün takviyeleri istikrarlı şekilde unutmadan iyi kullanıyorsun maşallah, inşallah faydasını görürüz hepimiz 🥲
iremgurel amamoms ya ben de düzenli kullanamam aslında ama canıma tak etti artık bu pcos inşallah fayda eder