Eltimin oğlu bulut musab. Kayınvalidem bulut istemiş eltim musab.. benim eşim dışında herkes musab diyo🤭 kayınvalidem sonradan tepkiler alınca soğudugunu söyledi kedi köpek ismi diyenler olmuş çevresindekiler. Bana kalırsa bulut ismi çok güzel hoş düşünceler uyandırıyo insan da.. sizin içinizden nasıl geliyorsa onu yapın😇sağlıkla gelsin dünyanıza bebeğiniz🥰