ikican55 canım öncelikle boşuna strese girme burda bu böbrek konusu o kadar açıldıki. Bende 22.haftamda ayrıntılımda böbreklerden biri 4.5 biri 5.2 denildi. Seninki gibi down olabilir denildi hastane başıma yıkıldı. Ayrıntılıyı başka bi doktorda yaptırmıştım 3 hafta sonra kendi doktoruma gittim bana bu genişleme çok büyük değil ben sana bunu söylemezdim bile biz 10 mmden sonrasını ciddiye alırız dedi. Şuan 31 haftalığım genişleme ile ilgili bir problemim yok. Bebek doğup ilk çişini yapımca bu genişleme ile ilgili problem kalmıyormuş. Benim bebeğin kız ama bu durum erkek bebeklerde daha çok görülüyormuş. Seninki de 4 mm hiç büyük değil burda 10 13 olanlar var sakın strese girme