Kev canım grinTuss yazdı doktorum bitkisel hamileler kullanabilir öksürük için çok çok çok iyi geldi bana ben kullandım çok şükür onun sayesinde iyleştim ballı yani doğal içerikli doktorum adını kağıda yazdı verdi reçete ile almıyorsun eczaneden alıyorsun için rahat etmszse doktpruna da sorabilirsin çok iyi geliyor gribe geçmiş olsuun onun dışında da acilde bana parol serum taktılar başka da zaten bişi kullanamıyorsun ilaç olarak ballı süt kaynatip içtim onunda faydası oldu ama şurup bi günde etkisini gösterdi