Vallahi son dakikada belli oluyor 😂 37.hafta gibi çatı muayenesi yaparlar eğer çatınız müsaitse,bebek baş gelişse vajinal doğumu bekletirler eğer açılmanız olmazsa suyunuz gelmezse falan 40.haftaya kadar,suni sancı verirler yada acil bı durum olursa umarım olmaz sezeryana alırlar yani planlı olmuyor genelde eğer mecburi sezaryan olmayacaksanız her şey akışa göre şekil alıyor dilerim istediğiniz gibi doğurursunuz az acılı ve sağlıkla sonuçlanır 🤍