Kızlar 15. Haftama girdim 18 hafta olmadan bebek hareketleri hissedilmez diyor doktorlar insternette ama ben sanki hissediyorum bir kaç kefa hissettim sizdede böyle birşey oldumu mümkün mü acaba böyle aşırı hisseetiğim birşey değil böyle ufak dönme hareketi gibi :))