Fatmaaylin Merhaba anneler yarın bebegimin bir aylık aşısını yaptırıcaz huysuzluğu ateşi falan oluyor mu ne gibi olumsuzlukları olabilir yada oluyor mu biraz çekiniyorum korkuyorum açıkçası ilk aşımız 🙄