Eflineee Kızlar merhaba doğum haftamdayım, boğazım çok kötü, ne yapabilirim geçmesi için, yutkunamıyorum nefes alamıyorum, yutkunurken midem ağzıma geliyor yardım edin🥲
hakkah24 Eflineee Doğumuma yakın malesef ben de yakalanmıştım sanırım her kadın bunu yaşıyor🥲 Dut kurusunu kaynatıp içine bal limon atın ya da sadece dut kurusunun suyunu için iyi geliyor. İnşallah geçer çünkü sezaryen sonrası çok canı yanıyor insanın
mrsozturk Bende öksürük ve boğaz ağrısı var 2 haftadır yapıştı azalmıyordu ilaçta kullanamıyoruz malum. Ballı karabiber ve sarımsaklı bal yapıp içiyorum iki gündür onun sayesinde toparlanmaya başladım biraz.
mrsozturk Eflineee 2 tatlı kaşığı bal içine 1 çay kaşığı karabiber karıştırıp yiyorum. Diğeri de, sarımsağı kiçük küçük doğrayıp balla karıştırıp yiyorum