Self 26+4 haftalık hamileyim ama bugün doktorum haftasından önde gidiyor ultrasona göre 28 hafta uyumlu dedi kilosu .acaba önde gitmesi kilosunun normal mi sizin kaç gram bebekleriniz hanımlar ..
hunilimom Self her gittiğim de bir hafta önden gidiyor doktorum önemli birşey değil dedi cunki gelişimi güzel dedi 25.haftada gitmistim 880 gr di haftaya birdaha gidicem 28.hafta olucaz o zaman
Oguzkagan65 Self bende 26+0 da gittim 1000 gramdı kafası 28+2 ile uyumlu karın çevresi 27+4 ile bana size çekmiş anne baba yapılı oda öyle olacak galiba dedi 😊
simgebfrl Self benimde o haftada 26 da 1070 di galiba suan 28+1 im bugun boyu 40 cm dedi biraz boylu olacak galiba dedi kilosu da 1250 gram dedi az almış gibi geldi bana da iki hafta da normal mi acaba
Self hunilimom doktorda iyi dedi ama iri bebek doğabilir sonraki aylara bakarız dedi gelişimi iyi dedi bakalım ama yinede önde gidiyor diyince panik oldum
Eminealdmr Aynı durum bendede mevcut daha dün gittim doktora normalde olmam gereken 32+5 doktor cocugun gelişimine göre 34 hafta demek dogru olur dedi.size sunu sormak istiyorum bana yakın haftaşarda olanlara sözüm 2 haftada bir gidiyorum doktora dün gittigimdede 750 gram almıs sizde durum nasıl netten baktıgımda 34. Haftaya bile uymuyoruz 2 hatda önce 1676 su an 2.424 gram olmusuz.
Anacsevgidolumelek Self benim bebik de 1 hafta onden gidiyor ama doktor + veya - 1 ya da 2 olabilir yani haftasina gore 1 -2 hafta onde ya da geride olabilir gec dollenme ya da bize verilen son adet tarihinden once dollenmis olabilir onda sikinti olmaz demisti.
Atarlianne Self benimde 26 haftalık, dün 28 haftalık görünüyo dedi. Başka doktara da sordu. Normalmiş 1 2 hafta. Zaten kilolarını da tam göstermiyo ultrasyon aletleri o yüzden büyük yada küçük çıkabiliyo..
Crnerkn Self Benimki de 10 gün önceden gidiyor. 2-3 haftayı geçmedikçe normal olarak bakıyolar. Evet böyle giderse iri bebek olabilir demişti bana da. Endişelenicek bi durum yok. Ailede varsa iri bebek genetik tarafı da var