Gulay01 Son haftalarda el-ayak şişmesi normal kabul edilebilir ancak aşırısı gebelik zehirlenmesi de olabilir en doğru bilgiyi doktorunuz bilir. Ayaklarınızı yukarı kaldırarak, bol bol uzanarak ve tuz tüketiminizi azaltarak şişliğin azalmasını sağlayabilirsiniz🌺☺️