Emzirmek çok güzel verdiriyor. Ve uygun bir planla diyet yapılır tabii. Emziren anneye uygun, hem süt kalitesini artıracak hem annenin doğru miktar ve içerikte besin alımını destekleyecek bir diyet kurgulanabilir. Biraz araştırma ile temel prensipler çıkarılıp anne kendisi bile diyetimi uygulayabilir.
Ben ilk doğumdan çıktığımda , sezaryen idi, karnım olduğu gibi duruyordu kilom da pek oynamamıştı. 10 gün içinde 5 kilo daha gitti sanırım. Sonra da birkaç hafta vermeye devam ettim. Karbonhidrat ağırlıklı ve sağlıksız beslenmediğim için sanırım emzirdiğim için kaliteli beslenmeye çalışıyordum çünkü, sezaryene rağmen karnım bile bir seneye kalmadan düzleşmişti nerdeyse. Sonradan masabaşı çalışma hayatında tekrar göbeklendim o ayrı:)