Hanımlar aslında çok önceden özelde 1 aşılama yapmıştım ama devlette bu sayılmıyormuş rapor çıkartmak için bizde zaten çocuk istediğimiz için 2. Aşılamamı oldum Çam sakura da yarın da kan tahlili vericem ama bugün test yaptım hayalet çizgi bile yoktu o yüzden negatif muhtemelen.. Tüp bebek için de çam ve sakuraya artık gitmek istemiyorum hem evim uzak, hem asistanlar bu gibi muayene ve işlemleri yaptığı için ( en azından bende öyleydi her iki seferde de ) raporumu kullanabileceğim bir hastane doktor önerisi istiyorum sizlerden. Bazı doktorlar muayene, tahlil gibi bir çok işlemi devlette yapıp tranafer ve toplama işlemlerini kendi özel kliniklerin de falan yapıyormuş, deneyimleyen var mı acaba ? İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum bu arada