Seymatrkay aynen öyle demişti biz dikicez ama Allahın takdiri gerisi yinede suyun gelebilir doğum başlayabilir, o zaman önceliğim anne olur demişti çok şükür yaşamadım öyle 3 ay önce sağlıklı bir şekilde doğum yaptım, Rabbim sizede öyle nasip etsin inşallah üzüntü yaşatmasın tekrar bir dahaki hamileliğinizde.