Kızlar dün sezeryan dogum yaptım sonra emzirdim geldiği kadar ki emdikçe gelir derler ama gaz çıkarma olayı olmadan katı gıdaya geçmediğim için sütüm hepten gitti heralde bebekte gece çok aç kaldı ağladı mama verdim bugünde az bişey emdi yine mama verdim aç kalmasın diye amaa emzirmek çok istiyorum oda sinirleniyor gelmiyor diye ağlıyor sürekli ne yapacağım var mı önerisi olan