Ya sizde de oluyormu 23 haftalıgım ve basından beri rahmimde kasılma oluyo sertlesiyo tas gibi oluyor penguen gibi yürüyorum cogu zaman karnımda cok yok ama hep bi baskı ünüvrsteye gittim benegin eşi asagıda dedi doktor vajinal ultrsn istedi yaptrmadım müsait degilim dedim sonraki hafta gittim yok öyle bişey gayet iyi görünüyor dedi ama ne olur ne olmaz kanama vs bi sikayetin olursa gel dedi acilden
Ama ben gercekten cok cok rahatsız oluyorum doktorun öyle demesi de kafamı karıstırdı yarın bidaha gidicem hastaneye sorcam bu durumu ama olabilir mi acaba yada herkesde mi böyle