Mervemrah Kizlar merhaba 9+1 haftaligim göğüs hassasiyetleriniz ne zmn basladi Benim elledigimde ne göğüslerim aciyor ne hassasiyet var sizin ne zmn basladi
AnlatmayaGerekYok Mervemrah ilk zamanlar olur elimi süremezdim hatta ben göğüslerimin bu kadar hassas olmasıyla hamilemiyim acaba demiştim ama sonra geçti 12.hafta falandı galiba sonrasında kalmıyor bu durum
Fasulyeveannesiii Mervemrah benim 6 haftadan beridir hassas ve acıyor biraz da dolgunlaştı ben de 9+1 im
ikimelekannesi___ Mervemrah benim gebelik baslamadan once bile hassaslasmistibyani cok basinda iken hamileligimin yani oyle olmuştu
cevrik İlk gebelik başladığnda göğüs hassasiyeti şişikliği başlamıştı çok hassastı. Ama anlamadım sebebini tabii haftalar geçti anlayana kdar. İlk gebeliğim 😊 yalnız herkeste belirtiler farklı olabiliyormuş