ece9345 bu tür damlalar bir günde etki etmez çünkü bebeklerin gazı yetişkin gibi değil orada esas gaz sancısına sebep olan durum, çok gaz olması değil, bebeklerdeki gaz çıkarma mekanizmasının henüz yeterince gelişmemiş olması. Biz de benzer süreçlerden geçtik her şey denedik ama bazıları biraz hafifletti ama genel olarak bunun tek çözümü zaman maalesef. Böyle söylediğinde çok kızıyordum ama gerçekten öyleymiş.
Bebek gazını kendisi çıkarmayı öğrendikçe bu sancılar azalıyor yoksa gazı azaldığından değil.
Neyse, bu damlayı en az 1-2 hafta üzerinde belirtiliği şekilde kullanmalısınız zaten bir aylık doz içindeki tamamını bitirmenizi tavsiye ederim, bu şekilde bağırsaktaki faydalı bakteriler artarak sindirimi kolaylaştıracak yani bir iki günde etki etmediği gibi ekstra gaz da yapması beklenmez.
Sağlıkla büyütün 🙏🏻❤️