akgull ben devlet hastanesine gidiyordum kan pıhtılaşmamdan dolayı ilk bebeğimi kaybettim ve devlet hastanesinde hiçbir şekilde bana bebeğin karnımda kalbî durduğunu söylemediler kan pıhtılaşmam olduğunuda söylemediler daha sonra birçok doktor gezdim ama bana göre en iyisi ersen hocaydı. Kan pıhtılaşmamı herşeyi o söyledi sizin tercihiniz ama benim için en iyisi o 🙂