Esra_57 bebeğimin ilk hareketlerini hissettiğinde beri hep aşağıda hissediyorum. Hiç yukarıda hissetmedim. Hatta bazen vajinada hissediyorum resmen. Durmadan tuvalet ihtiyacım oluyor. Sanırım aşağıda olduğu için. Suan 28 haftalığız. Doktora da sormadım hiç. Hep aşağıda hissediyorum diye. Oda hiç olumsuz bir şey söylemedi. Umarım erken doğum gibi bir sıkıntı tı yaşamam