Merhaba kızlar. Cuma günü sezaryen olacağım devlet hastanesinde, aklıma şu takıldı 2gece yatış olacak denildi ama çıkış günü pazara denk geliyor o gün çıkış verirlermi acaba? Bi çocuğum daha var 3gece ayrı kalmak çok zor olabilir. Bugün hastaneye gittim ama sormak hiç aklıma gelmedi, bilgisi olan varmı? Süreç nasıl ilerliyor haftasonuna denk gelince