Papatyammm Herkese merhaba.Kızlar 35+3 günlük gebeyim.28-29 haftadan beri bebek 3 hafta önde.Şeker ölçümlerim falan hep normaldi.Geçen hafta kontrolüm vardı bebek 2990 grm dı ve yine 3 hafta öndeydi.Bu hafta gittiğimde bebek 2680 grm ve sadece 1 hafta önde çıktı.Doktora geçen hafta 3 kg dı zayıflamışmı yani dedim bişi demedi.Tekrar sordum haftasını yakalamışmı diye şu an sadece 1 hafta önde oda bi sorun değil dedi.Size sorum daha önce böyle bişi yaşayan varmı.Yani bebeğin zayıflaması normalmi.Haftasını yakalayan gebelikler duyuyorum onlarda kilo alımımı durmuş oluyo yoksa böyle zayıflayan oluyormu?Cevaplarsanız sevinirim..
Arbie Papatyammm pek bir bilgim yok cnm benim ilk doğumum 34 haftada oldu 2.560 gr doğdu benimkide önde gidiyordu hep
Nigtingaleyan Bence zayıflamamıştır neticede ultrasonda yanılma payı var.ya şimdi ya da öncekinde yanlış ölçüm olmuştur