Siiimsim Bebek baş aşağı dönmeden evvel kaburga altında ağrı oluyordu batıyordu resmen nefes alamıyordum
fasulyemmmn Siiimsim anladım canım 13 haftalığım belime belime vuruyor öldürecek gibi hafif şiş gibi de