Fusya Ela009 canım çok bir hikayesi yok aslında ya onun yerine çelik bir çaycı almayı tercih ederdim. Sadece konuşuyor yine sen demliyorsun 😅
Deniiibayyy Ela009 bende var çok memnunum 3 yıldır kullanıyorum kendisi demliyor içerisine ben çayını hazneye de suyunu koyuyorum misafir gelmeden önce gelmeye yakın ararlar genelde düğmesine basarım oh kedisi demler benim çok hoşuma gidiyor 😬
Dilarac Ela009 ben aldım 1 yılda 3 kez tamire gitti daha sonra da duruyor köşede çalışmıyor alt tarafı su ısıtmıyor çoğu insan da bundan şikayetçi almamanızı öneririm
bebeklerim__ Ela009 bacim çayın ustune sen koyarsan tabi kendi demlenecek:) sadece çayınız hazir diye konuşuyor oyle biliyorum
Fusya Ela009 yani her şeyini koyuyorsun yinede, çok büyük bir fark yaratmıyor😅 ha bide benim içindeki kısmı nokta kadar paslandı en kötüsüde bu onu unutmuşum :( (kimyasal kullanmıyorum hiç)
Ela009 Deniiibayyy yaaa siz memnunsunuz demek bazıları da memnun kalmamış yengem de al çok güzel bende memnunum diyor sizinki hangisi acaba
Deniiibayyy Çayın suyunu çayını ilk başta koyuyorsun ay demliyimde kaynayınca falan olayı yok. İçilebilecek durumdayken çay hazır diyor. Çay taze olduğunda yeşil ışık bayatlayınca da kırmızı ışık yanar