minnos1b ayya28102025 normal canım, benim 9 haftalık inan bazen akşama doğru 4te yiyorum daha yiyemiyorum sabah uyanana kadar canım bir şey istemiyor
doimom ayya28102025 16.haftaya kadar hiçbişey yiyemedim iştahsızlık 6 kilo verdim. Şuan 18 haftalığım bulantım arada oluyor ama çokta iştahlı değilim
ayya28102025 minnos1b endişe ediyorum bebeğe zararı oluyor mu az yememizin diye yine de kendimi zorluyorum
simgeplbyk ayya28102025 bizde 11+2 deyiz hamileligimi ogrendigimde 57 kiloydum 5 haftalıkken 9+7 de 54 düştüm şuan 59 kiloyum bı günüm bı günümü tutmuyordu yemek konusunda neyi çok sevdiysem hepsi önüme geliyor yiyemiyordum şuan şükür birazda olsa yiyorum. İştahım var ama yiyemiyordum ben
merve__12 ayya28102025 Geçiyor çok şükür zorla yiyordum yemek çubuk kraker yiyordum sürekli Şimdi elhamdülillah istediğim her şeyi yiyebiliyorum sadeece çok çabuk şişiyorum zorlamıyorum midemi
minnos1b ayya28102025 bu durum geçici diye düşünüyorum ilk gebeliğimde daha kötüydüm. Birkaç hafta sonra geçer umarım
cenoana ayya28102025 ben 15 hafta bir şey yiyemedim, çok kilo verdim. Çubuk yada leblebi ye diyenler oldun onları bile yiyemedim. 15 ten sonra bulantılar geçti, iştahım açıldı şuan 21. Haftadayım ve kilo almaya başladım
sudeli4 ayya28102025 bende 6 haftalık geceleri ve sabahları mide bulantısı yaşıyorum öğlenleri ne yersem yiyorum Prilam dr yazdı doktor bulantı için pek fayda ettiği söylenemez
sibelcgdm1 ayya28102025 bende suan 6+5 canım sabah mide bulantısı gece mide bulantısı yemek yemek istiyorum açım ama yiyemiyorum cok değişik bir şey az bir şey yedikten sonra da iştahım kesiliyor birden 2 kg fazla gözüküyorum karnımda şişkinlik var anlamadım kilo veremedim
1oglanannesi ayya28102025 yenu düzeldi bende 15 haftadayim ekmekin kokusuna bile dayanamıyodum içim hic bisey almiyodu bu gebelikte çok kusmam oldu ama gecti çok şukur sendede gecer insaAllah
Irem-61 ayya28102025 kuzum ben hiç bir şey yememekten ve hep kusmaktan 6 kilo verdim . Normal. Vitaminlerini almaya özen göster. Şuan da tam 20 haftalığım hala iştah az ve kusma var. Ama bebeğim şükürler olsun ki iyi
Havin49_ ayya28102025 normal 5 aylık hamileyim. Hala iştah yok ama bebeklerim için zorlaya zorlaya yiyorum bu dönemde tam 7 kilo verdim