Kızlar son 2-3 gündür kaburgalarım çok ağrıyor. Otururken aşırı rahatsız ediyor. Uzanırken de sızlama şeklinde. Tam göğüs kısmının altı göbek deliğinin üstü. Bu haftalarda normal mi yaşayan var mı? Bir sıkıntı olur mu doktora gitmeme gerek var mı acaba?
Forumda baktığımda çoğu kişide 19. Haftadan sonra başlamış. Benim karnım da erken büyümeye başladı. Şu an bile 6 aylık hamile gibiyim.