Busbus10 3.numara oğlum adı Yaman çok akıllı sevgi dolu bir çocuk 2 yaşına girecek bu ay inşlh, ben çok severek koydum adını adı gibi Yaman bir delikanlı olur inşlhh. Yaramazlık konusuna gelirsek çok fazla Bi yaramazlığı olmadı bugüne kadar 🤭ama erkek çocuğu sonuçta 😅