elf006 arkadaşlar adet sonrası 12. gün takvime göre tam günü benim yumurta çatlama oluyor ovülasyon çift oldugu gün ilişki olursa kasıklarda ağrı olması normal mi sizce hamile kalır mıyım ?
elf006 bir seneyi geçti deniyoruz olmuo doktor hormon değerler iyi sadece tsh yüksek dedi ve eutrox kullanıyorum eşim de normal ve bende kist vs yok neden olmayabilir adet sonrası değerlendirmemize rağmen olmuo
busrax_ elf006 valla bende geçen sene 28 aralıkta kürtaj oldum hala deniyorum olmadı bir sebep de yok. daha önce 2 kere gebe kaldım. biri 3 ay diğeri 2. ayda. ama bu sefer 10 ay oldu hala gebelik yok. belki de çok takılıp stres yapıyoruz ondandır
birumut_ elf006 aynı dertten muzdaribim biliyor musun hep diyorlar kafaya taktığın için senin tsh kaç çıktı benim 4,3
elf006 kafaya takmamak elde deil ki çevremde herkes hamile anlıyorum sizi de bnm tsh 4.91 di son kontrolde 3.22 düşürdüler ama eutrox aşırı salladı beni uyku halsizlik yapıo huzursuzum
birumut_ elf006 25 yaşındayım 1 senedir deniyorum bende tsh 4,3 çıkınca doktor ilaç başlattı takip ediyor
birumut_ elf006 ben sabah içip peşine hemen yatıyorum yatmazsam Deccal gibi sağa sola saldırıyorum ya 😂😂