kabulolanduam 27 Eylül transferim transferime göre 5 hafta 3 günlük doktor Yolk kesesi var ama bebek yok dedi sonlandıralım dedi böyle olupta rabbimin mucizesi olan varmı sizce neyapaym kese çapı her doktorda farklı çıkıyor biri 15 mll dedi biri 10 dedi ne yapaym
Kubar kabulolanduam bekle tabiki ya için rahat etsin bana da demişlerdi 6 haftalıktı bebek yoktu 6+5 te gördüm özel hastanede
6161mmee61 kabulolanduam 5inci haftada bebek gözükmezki benimkide tüp bebek 5+3 doktora gittim kese var ama bebek smdi gözükmez haftaya gel dedi. Sen bence baska doktora git
Sedef21 kabulolanduam bu haftalarda sadece kese ve yolk gözüküyor zaten benimde o şekilde oldu 7. Haftada bebek göründü henüz erken yani doktor neden çok acele etti ki
Kubar kabulolanduam yok canım tüp bebek değil ama benim de son adetim 2 temmuzdu normalde 7 yada 8 haftalık olması gereken zamanda 5 haftalık göründü doktor geç döllenmedir bekleyelim dedi şimdi 26 temmuzdan hesaplanıyor
kabulolanduam 6161mmee61 son adet tarihim 9eylül son adetime göre 7haftalık gözüküyor 3 ayrı doktora gittim :(
Kubar kabulolanduam olsun geç döllenmedir belki neden bu kadar acele ediliyor anlamadım inşallah tutunur ya bekle biraz daha🥺