Eymt Kızlar merhaba, 9. Haftaya girdim bugün itibariyle göğüslerimin ucu acıyordu baştan beri fakat bugün çok kaşınıyor bu bir belirti mi?
Busraaaakkk Eymt Ay sorma, sanırım artık büyüme başladığı için öyle oluyor. Ben çatlak için yağ aldım onu da sürüyorum biraz rahatlatıyor
melissa_cicek benimde ya 13+1 inanılmaz hiçbir yerim değil ama göğüslerim çok kaşınıyor bence göğüsler büyüyüp gerildiği için kaşınma yapıyor ben öyle düşünüyorum yani
Yazmelegi_ Eymt 10 dan sonra başlamıştı hafifti ama şimdi nerdeyse 1 aydır aşırı var yara oluyor artık
ssusammn Benim de çok erken haftalarda göğüs kaşıntısı başlamıştı şuan 13 haftalık fazlaca büyüdüler ve ağrı yapıyo