Byn1998 Kızlar dpo kaçta gebelik testinde çizgi gördünüz ben 9 dpo dayım ama negatif çıktı bana test görüntüsü ve dpo söylermisiniz
Endoplazmikredikulum Byn1998 tıktk uygulamasından bakıyorum dpo testlerine acaib sarıyor benimde yarın 10dpo benimde
Byn1998 Endoplazmikredikulum bende kız valla aynen benim 26 çatlama bugün ve dün testte çıkmıyor merak ettim
Endoplazmikredikulum Byn1998 benimde 26 çatlama testim gölge gibi çıkıyor ama kesin var diyemiyorum belkide kuruma 😅
gulsahh52 CEKAS ayyy çok tuhaf değil mi 8 de silik 9 da negatif 11 de pozitif ;) bana da umut oldu şuan 8. Günde negatif gördüm 12. Günü bekliyodum
CEKAS gulsahh52 gerçekten çok tuhaftı yani 8’de görmem çok çok tuhaftı çünkü dpo 11’de gittiğimde 19 ile öğrenmiştim 😅 yani çok çok yeniydi. Herhalde idrarım çok seyrekti bilemedim 😅