20+4 bugün detaylıya girdim herşey yolunda çok şükür iki kızım var oğlum olacak inşallah 3. sezeryan olacağı için 10 mart gibi doğum olur. Büyük eşyalarımız var kıyafet hiç bişey yok zıbın bile almadım. İsmi benim icin Oğuz Kağan kızlarımın ismini de ben koymustum eşimin aklinda isim yok yine benim dediğimi koyar mi yine bilmiyorum 😅